Heldag :)

Oj , vilken dag . Har slått flera flugor i en smäll o haft nåt för mig hela dan , då trivs jag som bäst ;)

Såhär har schemat sett ut:
09:45   Klockan ringer . Lätt frukost & fix .
10:30   Le bus går in till la stada .
11:15   Fröken Lagerström anländer till Thimons .
11:20   Konsumerar vaniljhjärta & negerboll . Massa tjöt .
12:45   Lagerström lämnar mig . Sätter mig i telefon .
13:05   Gör stan alone . Köper vårig ursöt linne/klänning och rosarosiga örhängen ;) +present till pappa .
15:30   Tiden går fort när man går i affärer ? Stamplar in på Elsies konditori o tjötar me Carro & Josse en stund .
15:45   Amanda is in the building . Glassar på med kycklingbaguette & my fair lady ;) Mera tjöt .
16:15   Mandy & jag steker på stan och har allmänt skitkul rentutsagt haha ! Händer både det ena och tredje i det sällskapet =)
17:25   Tjötar på Vila med Egis .
17:40   Möter upp syster på stan . Massa mys . Handla kläder åt Tess :) +Jysk&Ö.B . Träffa Lisa där med .
19:08   Tåget rullar hemåt Mbk .
19:30   Mamma är söt som vanligt .

Haha . Glassigt liv right now I guess .
Nu ska jag bädda min säng med lakan & örngott som luktar nytvättat mums och imorgon tar vi helg ;) PUSSA PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0