Blame it on the ee eeh ee ee eeh el cajon

Tjoo .

Igår var det Fredag och jag hade en ledig dag =) Superskönt i torsdags när jag hade slutat på kvällen och bara njöt av att veta att imorgon var jag fri ;) Färska jordgubbar o lite Indiana Jones blev det i sängen innan jag somnade . Efter en skön sovmorgon ringde Ture och jag drog dit efter en sväng till Target för att inhandla mera solkräm . Vi drog på oss badkläderna och la oss vid poolen . De senaste dagarna har det varit ca 45 grader varmt och man har knappt kunnat vara varken ute eller inne haha . Men jag ska inte klaga ;) Vi körde på med det vanliga vilket är solning/pilotplugg/Twilight-läsning . Sen åkte vi till Vons och skulle handla jäst och ägg o lite . Inte det lättaste o hitta i dethär landet det man vill ha :P Sen gjorde han som vanligt mat till mig haha . Hemmagjord pizza blev det.. muuums =) Och mkt diet cokes går det åt i värmen . Sen kollade vi en riktigt bra film "Fightclub".. återigen med "the man".. alltså Brad Pitt :D Den hade många bra funderingar om livet . Så efter detta hade vi djupa diskussioner om lite allt möjligt . Vilket va bra . För att Ture är min bästaste vän häromkring och jag gillar att prata med honom.. och han får mig verkligen att tänka till ibland =) Ibland så mkt att jag blir helt yr haha .

Lördag idag och första dagen jag jobbar helg ! Började inte förrens kl 14 . Slutade typ 22:30 . Inget speciellt va det direkt . Bara kvällsrutinerna och mycket tv-tittande på rummen . Gled på . Sen åkte jag bort till Ture & de andra som hade haft lite barbercueparty tidigare och hälsade på en stund . Vilket va väldigt trevligt :D Kul folk . Speciellt holländaren som är en gud på gitarr och bara kommer på låtar ur tomma intet =) Skjussade hem Ture och sen drog jag hemåt . Blir lite sömn nu innan det är dags för vad jag tror blir en helskön söndag . "Jonte 22" ska vi fira då :)

Tjoo

Kommentarer
Postat av: maddy

hej cool blogg besök gärna min och kommentera så att jag vet att du varit där

jo och om du tycker att min blogg är bra säg det då till andra människor

2009-09-06 @ 09:26:24
URL: http://maddyvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0