Pilotfest & Zoo

Hej hej :)

Först tänkte jag berätta lite om helgen som passerade , vilken va vääääldigt lyckad ;D
I fredags när jag jobbade kvällen var Rachel hemma och kom på den braiga idén att vi skulle fixa "movienight" för barnen . Hon gjorde brownies o vi poppade popcorn o satte oss alla i soffan o tittade på "17 again".. den nya filmen med Zac Efron . Och vi hade en trevlig stund.. den va rolig faktiskt . Sen nattade jag barnen.. sen va jag FRI som en fågel .

Lördagen hade vi Au-pair möte vilket skulle va i Coronado beach . Sanna & Lara kom och hämtade oss vid 12 tiden o vi åkte till stranden . På våra möten händer inte så överdrivet mkt utan det är mest till o dyka upp o säga hej sen får man typ gå haha . Men vi låg på stranden ett tag o hade det skönt iaf . När vi kommit hem igen åkte Nina & jag till Costco o köpte korv me brö . Haha . Och jag köpte mig en I-pod där för jag kände att det va billigt o jag behövde en ;) Vi köpte även lite chips & vin . För på kvällen va det dags för första riktiga festen på över 3 månader :D Borta hos piloterna . David kom och hämtade oss . Sen åkte vi till studentlyorna o träffade massa trevligt folk och det va såå skönt att man slapp amerikaner där haha ! Snackade o hade trevligt.. dom är roliga :D Vi badade pool & jacuzzi med . Och Nina & jag fick på oss pilotoutfits med tillslut hahaha . Galet kul hade vi . Tack för en sjukt bra kväll !!! ;D Sanna & Lara kom förbi en sväng med så vi fick skjuss av henne hem sen framåt 03 tiden . Då hävde vi lite chips innan vi somnade haha .

Söndagen vaknade vi upp . Tillslut . Haha . Sleet . "Frukost" på Mc Donalds . Yippie haha . Vi skrattade åt gårdagen . Sen åkte vi snart till David och kollade film med honom & Ture . Vi åkte cab till Blockbuster o hyrde film . Härlig känsla . Det blev en tjejfilm "he's not that into you" ;P Och popcorn i soffan . Trevligt va det :D Tack .

Måndagen blev det jobb igen och ett besök till San Diego Zoo med ungarna o Nina . Vi hade en riktigt najs dag faktiskt och barnen skötte sig väldigt bra :)

Idag har varit en soft dag med . Cindy är på Hawaii och jobbar 3 nätter . Glen kom hem idag . Tog med barnen ut ett par timmar .. skönt . Vi stannade hemma o städade m.m. De ska måla om i Nat's rum . Vi plockade ur alla hennes saker .. puh ! Sen skjussade jag Mitch till fotbollen med o nattade dem sen o lite . Helt okej dag .

Jobbar 10 timmar varje dag mån-tors .. men på fredag får jag sluta tidigt för det .. och det ska bli underbart ! Särskilt eftersom min värdfamilj är bortresta över helgen sen haha ;)

Foton kommer snart !
Pussppuss

-Kärlek till familjen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0