Bästa helgen !

Hej hej hej .

Har haft en uuuunderbar helg :D
Förra veckan passerade förbi med mkt jobb som sagt , dessa 10 timmars pass . Men det gick det med ;)
Sen va det äntligen fredag . Underbara underbara fredag ! Men detta betydde också sista dagen med min Nina !!! :( När jag hade slutat fixade vi lite osen blev det Costco . Korv som vanligt haha . Och inhandling av lite smått o gått för Nina . Det åskade och kom lite lite regn . Vi blev LYCKLIGA ! Vi drog sen hem o fixade ännu mer . Sen blev det en sista gång vid matbordet med Glen , mormorn , Rachel , Nina & jag . Glen bjöd oss på lite vin . Sen tog han fram ölflaket . O lite Coronas . Som vi skulle ge till "the Swedish airforce" som han så fint kallar dem . Haha . Så det inte skulle bli för gammalt eller ngt sådant . Tack där Glen :P Efter middagen åkte vi strax bort till David . Kvällen började mindre bra , med att jag råkade klämma Ninas huvud i bakluckan nästan . Hahaha . Förlåt att jag skrattar Nina ;) Det måste gjort jävligt ont . Usch vad illa det kändes . Men hon överlevde det med . David va inte hemma dessvärre . Så vi satt utanför hans lya som två uteliggare . Haha . Men det tog 10 min sen va han där . Vi gick bort till Victor & co o det blev lite ölande . Trevlig trevlig kväll . Följde med Ture till ett place o köpte milkshake o hade lite trevligt snack vid min bil :) En mkt bra sista kväll med Nina ! Somnade gott gjorde vi nog med sen .. redo att strax gå upp ett par timmar senare...

...för då va det dags o bege sig mot flygplatsen :O 05:30 på morgonen tror jag vi drog , lagom sletna . Och ledsna . Suck . Kändes inte alltför roligt o lämna henne där . Men jag är såå glad för all tid vi fått tillsammans här nere iaf och allt kul vi har gjort ;) Du är bäst !!! När jag kom hem igen och gick in på mitt rum.. helt tomt.. vilken känsla . Usch . Jag kunde inte somna på ett tag o vaknade väl upp igen strax efter 11 redan . Kände att de va kört o försöka mera :P Så det blev Skype time med mamma o pappa ist . Alltid lika bra ! =) Sen tog jag tag i mitt liv och tvättade/dammsög min lilla jeep vilket va välbehövligt . Och efter det tog jag tag i rummet som mer eller mindre varit som ett bombnedslag när Nina & jag delat de få kvadratmetrarna ;) Men nu är det kliniskt rent igen haha . Sen duschade jag o skyndade iordning mig för jag skulle iväg till Ture en sväng . Han hade lagat mat åt mig.. vad snällt tänkte jag :) Och gott va det med ! Sen kom det strax lite fler folk o vi tjötade o spelade gitarr . Sen skulle vi iväg ett gäng på bio . "Inglourious basterds" med Brad Pitt ;) Det va en lååång film och kl 01:15 va den slut skulle jag tro . Men den va sevärd and we all had a good time ;) Fick säga hejdå sen för jag va tvungen o åka hemåt .

.. men sen va det Söndag morgon . Och likabra att vakna upp så man fick ut så mkt som möligt av dagen liksom . Klockan 07 gick jag upp duktig som jag var . Och drog iväg och väckte Ture haha . Skönt att de har sina egna lägenheter därborta . Så att jag kan komma o hälsa på :D Vi umgicks hela dagen . Frukost på Starbucks , sola vid poolen , läsa Twilight och pilotplugg , massa prat , sen åkte vi och handlade massa gott och han slängde ihop värsta middagen igen.. duktigt värre och gott igen va det , sen blev det en film med cola o M&Ms till och senare ett dopp i poolen och jacuzzin igen innan jag åkte hem framåt 23 tiden . Bästa dagen hade vi verkligen :)

Idag har jag städat/tvättat . Barnen & Cindy kommer inte hem förrens imorgon o det har varit himmelriket haha ;) Efter min 5 timmars arbetsdag tog jag mig en dusch o sen en sväng till Parkway för lite lite shopping . Sen har jag inte gjort mycket mer än så . Jo , Skype med Nina en timme . Och hon har det bra . Det är jag så glad för . Men SAKNADEN ÄR STOR ! Kul va det att prata lite iaf ;) Love you !

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0