Gymmet , gymmet

Tja !

Vad händer just nu ?
Jo . Igår va det jobb till 18:30. Sen hämtade jag Ture och vi drog till gymmet o gymmade lite . Trevligt med lite sällskap därborta . Sen åkte vi hem till honom en stund och åt choklad o lite . Haha . Först träna o sen kalorier .

Och idag har det typ varit samma . Men slutade 19:30 .. Natalie o jag har plockat med hennes rum hela dagen.. vi "rensar" . Hon har ju fått det ommålat i rosa och lila och en stor jäkla säng så hon borde va nöjd . Sista 1 ½ timmen va Mitch o jag i BMX parken själva o det va gytt . Jag satt o läste Twilight o hade det bra haha :) Sen blev det gymmet med Ture igen vid 21 tiden . Efter detta skulle vi till Starbucks o dricka lite gott tänkte vi men det va stängt visst.. aj då . Funderade på en fet cheeseburgare ist men sket visst i det . Blev lite snack på hans rum ist innan jag va tvungen att speeda hemåt . Hej , jag är 22 år och måste va hemma klockan 23:30 på kvällarna haha ;) Veckan har iaf gått fort hittils . Och jag känner mig inte så ensam längre . Trodde det skulle bli olidligt utan min Nina här men hade tur som träffade på pilotgänget . Sen ska jag snart börja träffa Lara med så det ska bli kul :)

Fredag är jag ledig . Blir fint de ! ;-)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ture, Ture ,Ture är det ända namnet man kan läsa här nu för tiden tycker jag ;) Haha, men de är väll tur det att vi träffa de där grabbarna på bion hörru ..

2009-08-27 @ 17:25:06
URL: http://ninamatildaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0