Yammie

Soool ! Varit ute på den dagliga entimmes-promenaden . Sen blev det glass i våffla med strössel + saftkalas på inglasade altanen.. då var livet rätt fint haha :D Varit och inhandlat Maj-numret av Cosmopolitan som jag ska gosa ner mig i soffan med snart ^^ Ska koka lite nyponsoppa & fixa kvälle med om en stund .

Yankaline saknar sin Emmaline väldigt väldigt mycket :) Får se om vi hinner ses i veckan , annars är helgen ett måste... för nu var det snart 3 veckor sedan vi sågs och det är inte normalt för oss inte . Ska bli så kul o planera allt som vi har pratat om att vi ska göra med.. har en hel del på g och det kommer bli himla bra ;)

Angelica drog iväg till Cypern inatt.. ganska så najs det ! Men hoppas hon har det fint där nere vilket jag säkerligen tror :) Cypern är ju förövrigt ett ställe som jag har missat men det ska jag ändra på nångång ..

Mmm.. älskar min nya kofta som jag handlade på BikBok rean när Jenny & jag va där på Skärtorsdan . Vi köpte likadana ;) 100 kr (ordpris 400:-).. som hittat . Stickad , grå med fickor , skärp & knappar . Supermysig o skön att ta på sig såhär på kvällen när det börjar bli lite kyligare ute . Bra köp det hehe :p

Från den ena saken till den andra blev det i detta inlägg känner jag men äsch då hehe . Ha det fint nu så ska jag ägna mig åt min tidning en stund hihi .
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0