Vårsol när den e som bäst (;

Dagen började med frukost ute i solen .. att de döh :) Sen satt jag o solade lite men det blåste och hade sig.. men eftersom klockan inte va mkt mer än 11 så gick jag in en stund igen för att det kanske skulle va varmare senare . Och det blev det . Kunde sitta i bikini ett tag iaf och få lite sol på mig . Ahh , härligt !
Senare blev det promenad i solskenet i hela 80 min .. va bara för att det va så skönt ute =) Sen ikväll har jag varit duktig och bakat chokladmuffins & havreflarn.. gottgott . Ska bjussa syrran på det när hon kommer hit imon :) Wille & Tess kommer också såklart , ska sova över . Åh , vad mysigt ! På dagen imon blir det att åka in till stan o träffa Amanda . Kanske fika lr äta glass och snacka en massa hihi . Alltid lika kul . Ska köpa med lite godis/chips/cola hem sen med.. längtar redan haha ! Kanske ringa Oskar med o kolla ifall han e hemma oxå så kanske jag kan titta förbi där en sväng med . Se om han kanske kan försöka bränna cd:n till mig igen med bara den bästa musiken haha :p Den vill jag verkligen ha .

Jobb på lördag sen .. känns riktigt bra det ! Kommer bli en skön & lugn helg har jag bestämt mig för . För sen glassar vi på och det blir PÅSK . Kanske tar en Jkpg-dag & en Eksjö-dag då .. fint det vore ;)
Godnatt nu =)


******säger: Japp. Själv så dejtar jag mig själv just för dagen å de verkar ju funka toppen
Yankaliiineh säger: haha skön du e :P
******säger: Haha får ju försöka se positivt på sin livssituation ialf :D haha
******säger: Hur går de med hon jannike du träffade en vända då? Sjunger hon för dig på kvällarna än lr;)
Yankaliiineh säger: hahaha.. ja hon håller på som fan i vanlig ordning ! förstör puder i väskor och det ena med de andra.. vet aldrig vad hon kan hitta på d;
******säger: Haha ja men hon e ju kreativ å försöker fånga din uppmärksamhet ju. Du får ju sluta spela så svårflörtad mot henne;) Jag tycker helt klart hon e värd dig fast hon e lite klumpig ibland men de e ju charmigt.
******säger: Haha hade nästan glömt bort din pudring där. Lyckats få rent väskan??
Yankaliiineh säger: jo.. men jag får ge henne en chans faktiskt.. hon e rätt sympatisk haha ;D
Yankaliiineh säger: har köpt nytt puder nu wihie =) och väskan e ren
******säger: Haha ja de e hon helt klart värd:P
Yankaliiineh säger: fick ta ut alla kort o rengöra alltihopa med haha
******säger: Haha så pass. Ny sort på pudret nu me lr, de andra var ju inte ens säkert å ha i väskan ju:P
Yankaliiineh säger: samma sort fast de hade faktiskt gjort om dosan så det va magnet på den.. då håller de nog bättre .
Yankaliiineh säger:
måste va efter klagomål från konsumenter som förstör det i väskan på fyllan mohaha
******säger: Haha japp. Men är ju upp till bevis till påsk då när du skall besöka donkan å strunta i maten dom har där.
Yankaliiineh säger: mm haha ! kan fan inte begripa varför jag inte köpte nåt sist.. jag som e the biggest fan of them all . jag bara satt där vid bordet och sölade ner allt i min närhet med puder ist . lyckat :P
******säger: Japp å cola klabbade du me. Sen hade du grannen brevid dig som dräglade milkshake. Fan ingen ordning på folk som e där ju. Donkan har dåligt inflytande på en nu för tiden :S
Yankaliiineh säger: hahaha ja.. va e det för slödder som går dit egentligen? :P
******säger: Ja fnyss fattar inte de. Dit skall jag aldrig gå igen.
Yankaliiineh säger: inte jag heller . blir bojkott på det nu ... or naaat ;)

mhm , för vem skulle nånsin dissa Mc Donalds liksom ? HAHA . Och dessa puder.. dagens I-landsproblem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0