Good stuff !

Tjohapp .

Igår (fredag) vart det en härlig dag i solen ! Skulle umgås lite med Amanda och vi bestämde tillslut oss för att åka in en sväng till Jkpg framåt 19.. fick skjuss av Mårten & Jocke . Satte oss på en pizzeria en sväng och sen började vi gå ner mot centrum . Då träffade vi på några som A kände och blev medbjudna till en förfest . Där va det jättetrevligt och vi trängdes ett stort gäng ute på en liten balkong och bara satt o snackade o chillade . Tillslut va vi väl 4 kvar därute som trotsade kylan ^^ Mycket snack om Tokyo & Kroatien av olika anledningar hehe . Sen va det dags o promenera ner till stan . Då hade A & jag allsång.. hihi , så himla kul ! Så blev det Sliver . Och en himla massa flumdans med några galningar . Sjukt kul ! Sen gick vi ut och jag snackade massa med Adam medans A var med i nån sorts fotbollshejjaklack :p Sen tog vi en hamburgare på nåt ställe o sen fick vi sitta på några pakethållare och äta lite haha . Sen kom Mackan o hans vän och hämtade oss och skjussade hem oss till Malmbäck.. snäll som alltid ^^ Ja och sen somnade vi som två grisar i min dubbelsäng . Det va den kvällen det i detalj haha . Alltid kul med dig !

'

Idag har bara varit allmänt chill . Slutade med en hemmakväll efter mycket om och men.. men känner att det va ett bra val.. skönt o få gå o lägga sig snart (:

Skulle ju berätta en sak också........... :)
Jag har haft fullt upp i veckan eftersom jag fått en Au-pair familj i USA :) Så vi har mailat en massa , pratat en hel del i telefon och nu har vi tackat ja till varandra . Känns helt toppen ! Igår fick jag prata med barnen och deras nuvarande Au-pair , som va supertrevlig . En pojke på 10 år och en tjej på 8 år ska jag ta hand om . Jag smällde nästan av vad söta de va i telefonen haha ^^ Mamman är med så himla go av sig . Ah , hela familjen verkar toppen och jag skulle kunna berätta hur mkt roligt som helst om dem .. men det  får väl komma lite med tiden . De bor iaf i San Diego i Kalifornien och jag ska åka redan den 18 Maj till New York.. gaaaaalet ! Har drömt så länge om detta och snart så händer det :) Saknar min Nina ! Snart kan vi ses därborta ^^

Kommer sakna er alla väldigt mkt.. men ett år går fort , tänk på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0