Vi har bara rulle..

Hur har helgen varit ? =)

Min helg har varit bra bra.. blev lite fett i fredags kväll som ni ser på bilden nedanför . Men det är ju inte helt fel ibland ;) En jäkligt lustig film med ... "My best friend's girl" nånting sådant ? Råkade se en person på Hemmakväll med.. förstörde kvällen litegrann nästan ;) Hahaha . Allmänt yr hela dagen/kvällen .

Igår blev det stek på altanen som vanligt (vilken vår vi har!) . Sen mys hos Angelica med ost , kex och lite vin . Körde "Våghals".. ett spel med lite sanning/konsekvens.. kan bara säga att konsekvenserna var inte att leka med HAHA . Sjukt . Galet pinsamma saker ! Fick skjutsa iväg en del skumma sms minst sagt . SÅRRY ;) Kul va det ! Men Elin fick ju göra den mest mobbade saken :p Trevlig kväll tjejor ! Blev Bryggeriet en stund .. sen gratis entre' till hotellet.. och jävlar tur för oss att det va gratis för vi stannade endast i 5 min . Har aldrig skådat en tråkigare & tommare lördag där .. herre ! Bojkott på riktigt blir det nu.. lätt (; Vi SKULLE åkt till Eksjö ! Maah . Gick tebax till brygget . Sen skulle A och jag handla en pizza.. men inte ens det ! "Vi har bara rulle" . Men gå och dö förfan ! Haha . Vi gick hem o soov , lite lätt irriterade ;) Idag blev det Billys pizza & cola till frulle.. nyttisch . Och massa kul på tv:n.. "Hjälp , jag är med i en japansk tv -show":.. I LOVE IT "MAYBE" . Hahahaha.. det sjukaste jag sett !

Bror fyller år idag med . Grattis min käraste broder .

That's all for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0