Twilight

Hali halå .

Igår drog jag in till stan för att umgås med Emma . Vi möttes upp och drog till A-berg . Blev massa snack och mys och nåt lustig barnprogram vi tittade på tillsammans med Liam .. haha , jag dog =D Sen va det godis & påskmust till Twilight ... och jag måste säga som alla andra GUD VA BRA ! :) Underbar film ju . Jag som inte e nåt stort fan av vampyrfilmer o grejjer men denna va annorlunda ! Och så sjukt häftigt att skådespelarna spelade så himla bra så man kunde TA på känslan nästan . Gud så romantiskt haha.. blev nästan lite kär ;) Så ska lätt kolla in de kommande filmerna oxå när det e dags och varför inte börja läsa böckerna med när man ändå e igång  :P
Sov över sen med .. drömt en massa skumma drömmar men sov annars jättegott . Idag har jag köpt lite smått o gått på stan . Nu ska jag fixa med lite allt möjligt tror jag .. promenad blir det om en stund med . Längtar som en galen apa till USA hihihihi . Har lite o ordna me d;

Valborg på torsdag.. blir i JÖNKÖPING .. ska bli lika kul som alltid med er ;)
Björn Rosenström i EKSJÖ på lördag.. kan de bli bättre än så ? ;D

Puss and love


San Diego , snart kommer jag !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0