Surprise surprise..

Idag är jag lite extra glad eftersom jag fick veta att jag får tillbax 13 000 kr på skatten . Inte helt illa det :D En väldigt glad överraskning kan jag säga då jag verkligen inte anade nånting haha . Fint som snus !

Har jobbat today och det gick bara fint . Körde runt med den fina Renåån mest av allt haha . Underbart o drajva runt lite i solen , gillar verkligen o köra bil =) Nu står det en långpromenad på schemat här näst.. måste ju passa på i detta vädret . Sen till kvällen blir det solning igen hihi . Skönigt .

Och imorgon... slingor i håret hos min bästaste frisörska :) Kul ! Är det fint väder imorgon med så blir det kanske en sväng till stan också.. det märker vi .

Godissugen like hell ! Haha.. och åh varför e jag jämt hungrig för ? :P

Snart e det Påsk .. fan va jag tjötar om detta . Men jag längtar såå mkt ! Speciellt tills det e festdags (;

Ha're . PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0