Random

Mjöhö , mjöhö .
Igår va fan inte en rolig dag . Sörjde hela dagen att Nina åkt iväg nu haha ! Men FÖRHOPPNINGSVIS kommer jag väl efter henne.. om jag nu hittar nåt nån jäkla gång , det lär ju märkas :) Men hoppas hon har det najs iaf , men det tror jag säkert ! Dagen blev bra mkt bättre efter en fika på Thimons med Stina & Carro iaf . Sen en mjukglass me strössel på det ;) Oså lite fjortishighschoolfilm hos Carro hela kvällen hihi .

Shit vad tiden går snabbt , om bara ett par veckor är det Valborg insåg jag igårkväll ! Sjukligt . Snart midsommar ffs . Då blir det Öland I suppose :D Längtar till sommarjobbet börjar med.. so in i . Om jag fortfarande e kvar här då . Men då kommer man ju ha lite mer o göra iaf .

Saknar min Emma :)

Ha de fint . Kram och pussen


 

Ett par sommarbilder från 2008 bara:
Valborg med Madde & Frida :)Härlig dag i Götet med familjen :)Våran trio slog det mesta . Bryggaaaaan varje onsdaaaaa ! Hahaha .Jubeldags-stek haha :DClaes & Cassis studentLånganäs i mitt hjärtaRegningt på ÖlandMidsommar på ÖlandHahaha :D Niklas , Nasse , jag i SUNNY .Efter skumparty i Sunny haha . Sjukt roligt !!!Doing Tylösand hehe :pMidsommarpartajj på Öland :DPicnic vid Ingsbergssjön d;SummernaaajhtKräftskiva i Spexhult :)Saknar fest hos mig ! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0