Raindrops

Chuhu .

Idag är en lite halvkass dag sådära . Beror mestadels på vädret .. sjukt vad mkt det påverkar egentligen ! Är lite regnigt och tråkigt så har ingen större lust att gå ut . Men hoppas det e lite bättre senare så man kommer utanför dörren iaf . Tänkte dra bort till moster en sväng sen.. hälsa på dem lite o se om hon kunde hjälpa mig med en grej med .

Snart kmr mamsen hem från stan . Vi ska fixa lite kycklingsallad typ med bröd o gott till . Är väldigt hungrig nu =) Hon gjorde mig en tjänst och har köpt hem lite silverschampo med .. så ikväll blir det hårtvätt haha .

Har hört att vädret ska bli bättre till påsk.. hoppas det är fint imon . Självaste skärtorsdagen ju ! Ser ut som det blir en heldag imon.. Jönköping med Jenny verkar det bli och sen kanske Nässjö med och träffa lite folk & fixa - men det beror på en sak :P Så vi får se . A6 tar vi nog när vi är i Jkpg.. ska inhandla lite god alkohol & påskgodis iaf haha . Alltid kul o hitta nåt litet nytt till fest med vem vet . Om det är fint väder lär det ju bli en mjukglass på Piren !

Sen är det långfredag och har inte bestämt mig än för vad jag ska göra då . Blir antingen fest eller lugnt . Får kolla upp lite saker på msn ikväll kanske ;) Elmia hade varit lite kul o besöka men vettifan om nån vill följa med mig ? Och så påskafton sen.. då ska jag iaf festa . Vore trevligt om jag kunde festa med Nina&Clahara :D Och kanske Eksjö efter det . We will see ! Fan vad godis jag ska äta... och PÅSKMUST är fint de .

Hej-hej-heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0