Powerwalk

Torsdagkväll...
Ännu en dag med helt underbart väder ute . I LOVE IT LOVE IT LOVE IT ;) Åkte med pappa när han skulle åka o jobba i F-rum , så fick han släppa av mig på vägen så det skulle ta ca 1 timme att gå hem . Är så trött på alla gamla rundor eller på att bara gå runt i samhället . Så det va perfekt att göra så.. skönt att gå på den vägen med för det är inte så mkt bilar/folk där . Så det lär bli fler gånger .

Nu ska jag läsa lite Harry Potter faktiskt.. sjukt längesen . Den har bara legat här o skräpat . Men är ju inne på den sista boken nu så kan ju inte ge upp haha ! Sen blir det en tv kväll med lite god kvälle till hihi . Undrar vad som har hänt med mig.. känns som jag kan äta hur mkt som helst utan att bli mätt nångång.. haha . Äeh ><

Ser verkligen fram emot helgen . Ska bli kul o hitta på lite saker ! Igårkväll pratade jag med en vän som jag inte hört av på ett tag.. så vi har preliminär bokat en filmkväll i Nässjöt med massa gott imon.. I like :) Och lördag blir det lite grill & dricka hos Angelica .. ska bli riktigt trevligt det :D

Har inte så mkt att tillägga just nu.. trevlig kväll !
KRÄMO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0