Påskafton

En trötter Jannike som skriver..
Igår va det fest ! Hade sjukt trevligt ! :D Blev förfest hos Clara , mycket lyckad sådan . Kom ganska mkt folk dit och alla va nästan släkt med alla eftersom typ alla va Malmbäckare haha ;) Va verkligen fint med balkonghäng , hets-chipsätning , kameror , singstar och massa annat . Sista festen med Nina också . Senare gick vi ner mot hotellet och vi lyckades krångla in oss på nåt sätt som vanligt och slapp köa hehe . Blev en jäkla massa dans vad jag vet . Gick väl ut vid 01 redan tror jag . Då blev det en bilfärd till Eksjö hahaha.. väldigt mkt prat blev det där och eftersom jag va lite hungrig så blev jag serverad värsta påskmiddagen . Prinskorv och ägg stektes till mig och kokt potatis fick jag med .. för himla gulligt :) Haha .. ja , lyckad kväll va det.. tack till alla , speciellt systrarna Ericsson !
Idag har det varit slappis hos Clahara med "äggfrukost" och ikväll har syster & co varit här.. massa påskmat igen och sen råkade jag somna på soffan .

Mmm - en dusch nu och sen natti . Gash , mina fötter är förövrigt förstörda.. jäkla skor . Puss hejs

P.s. Försvarets hudsalva i väskan is the shit + 4 olika sorters läppglans ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0