Långfredag

Idag har varit en fin fin dag ! Älskar när det händer lite grejer iaf... och det är ju Påsk & bra väder med så , förutsättningar för aktiviteter blir goda :)

Tog en härlig sovmorgon.. riktigt gott sov jag . Sen blev det 2 timmars solning på altanen.. stekigt värre.. så himla skönt . Sen duscha o fixa till sig lite . Sen körde jag ut päronen till sommarstugan . Gick in till Jesse en sväng . Sen gick jag bort till Linus eftersom Marren va där.. så där satt grabbarna & hon i solen o hade de gött . Så jag joinade dem en bra stund.. det va väldigt trevligt och så bjöd Linus på korv me bröd på grillen ;) Haha . Sen körde jag in till Nässjö för att umgås med Oskar lite . Vi tillbringade kvällen hos Lynn och där va det endast massa Malmbäcks tjejer hihi :) Trevligt ! Blev förståss festsugen jag med men fick ju hålla mig i skinnet.. imon blir det ju festsomfan@ ist haha . Sen va det dags att åka tillbaka till S-fors igen och titta in en sväng till syrran och hämta hem päronen . 

Ska sova nu.. är sjukligt trött ! Vetifan vad jag har gjort som varit ansträngande idag !?!? =)

POUSSPOUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0