Fjortismusik

Kan inte beskriva min kärlek till fjortismusik.. haha :D Ni vet ju att det är jag och min rosa helikopter guys . Förlåt men jag kan inte hjälpa detta ! Men blir på gott humör av denna slags "musik" .

Här kommer en äkta . JAAAG RIDER FRAM PÅ MIN UNICORN ;) Hur dåligt får det bli !!? Jo , så pass dåligt att det närapå är bra.. mohaha . Fast Mayhem är mkt bättre . Men va bara tvungen ... skratta & njut liksom . Det e sånthär jag lever för hahahaha !


Skulle åkt in till stan idag och träffat Amanda , men det blev inte så sen . Hata att inte bo i samma stad ! Krångla med bussar & tåg hit o dit . Men tar det en annan dag . Hon hade mkt o berätta sa hon . Spännande det ju d;
Men nu blir det en promenad med Jenny iaf.. solen skiner fortfarande och det blir gaatt och röra på fläsket en sväng haha .

Emma , ring mig ikväll så ska vi ta en riktig TJÖTNING hihi ;)
/tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0