Brygget & familjetajm

Tjopp.

Det blev inte att träffa Mandy idag tyvärr... men va iaf inne i stan och gleed ;) Riktigt skönt ute och nya somriga kläder på hihi . Passerade Bryggeriet och därifrån flög (bokstavligen) Lisa ut . Det va en snubbe som kastade ut henne på skoj haha . Så det blev att jag började snacka med dem en massa oså fastnade man där . Trevligt vare , och längesen d; Se lite folk ! Så mycket människor & bilar ute i detta vädret och jag kände verkligen nu hur mycket jag saknar att bo i stan ! Innan har det väl inte känts så mycket så... men det är ju nu det börjar bli roligt och alla kommer ut ur sina iden haha . Stormtrivs . Träffade på massa bekanta överallt i varje hörn . Tillochmed Martin & Gustav.. dem satt i en bil vid stationen och de va ju roligt o råka på dem o byta några ord =) Folk har börjat fråga om jag varit utomlands förövrigt.. hämm.. haha , tycker inte jag ser så brun ut själv men det e ju skoj . Nu är jag hemma igen och ska umgås med familjen min . Det är så mysigt så :) Trevlig fredagkväll på er ! Nu ska jag gå och lukta lite på bebis :) Ciao


Happy på balkongen (:

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana in vad vi har gjort i helgen och lämna gärna en kommentar :)

2009-04-05 @ 14:39:38
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0