April , April.. jag kan lura dig vart du vill

En toppendag har det varit idag denna första dag av April månad :)

Solen har stekt på bra , inte ett moln på himlen . Kunde sitta ute och sola på ute-altanen .. hejhå vad det tog :D Underbart . Sen blev det promenad och bort till moster Lotta som fyller år idag . Där glassade vi på med marängtårta med hallon , blåbär , grädde , kolasås , bananer , glass & strössel.. det va grejer det . Fint . Sen blev det ytterligare en promenad med kusinerna . Mathilda & jag har ju väldigt trevligt.. vem kunde tro att jag kunde passa så bra ihop med en fjortonåring ? (HAHA) ;) Bara massa flum . Skönt o ha varit ute en massa o rört på sig idag . Ska ju bli fint imon med , då blir det schtek.. några frågor på det ? Efter våran promenad samlades vi hos Camillis.. jag , mamma , Ida & Mathilda .. kokade te och åt ett par mackor . Ägg , skinka & leverpastej :P Massa skratt blev det .. och många historier som berättades d; alltid så mysigt på våra kvällsmatssamlingar hihhi :)

Igår va det Nina-time minsann :) Vi va ute på en långpromenad som innehöll delar i skogen . Lite isigt o halt på sina ställen.. men det ordnade upp sig . O Nina tog kort o hade sig haha . Sen va jag hos henne på kvällen med och det blev lite tv och myyyyyyckeeet dator . Skulle försöka oss på o fixa till designen på hennes blogg , vilket inte är lekande lätt precis . Men det va en roande stund haha ;)

Ikväll är jag ganska trött vilket är ovanligt redan . Ska nog göra mig redo för sängen och ta med datorn dit .. titta på lite skoj som man missat på tv o lite hihi.. gytt det .
Sov så sött . //YANKALAJN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0