Tjoflöjt

Nu är det snart helg ! Äntligen ;) Har mest gått o väntat på det hela veckan faktiskt . Ska ha askul i helgen har jag bestämt mig för . Massa fest och flum ! Och bra folk I hope ;)

Idag har jag träffat Jenny en sväng . Var väl minst en månad sen sist . Fullt upp där ja :p Vi tog en pizza , sen en fika . Haha.. kul humör hon va på med .. det va inte hennes dag idag , men så e det för alla ibland :p

Jag längtar efter dig sjuuukt mycket . Du upptar nog 3/4 av min tankeverksamhet just nu . Haha . Just wanna hold you again .

Over n'out

Häär kommer mysigaste låten just nu.. enjoy ! ;)


Och här en några pics på mig idag.. Everyone's bored sometime ,
men man har inte roligare än man gör sig aaait ?  ;)

Kommentarer
Postat av: nella

snygga pics

2008-09-24 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0