Tivoli

Aha, då va man hemma igen från helgens hard workwork ;p Eller kom hem i söndags kväll egentligen.. men då bara till Anneberg. Sen Nässjö igår, men man vart ju heldöööd . Så idag, tisdag, börjar det äntligen återgår till det normala . Har tagit igen all sömn man inte fick i helgen nu åtminstone skulle jag tro ;p

Det va ju en speciell upplevelse o jobba på tivoli kan man ju säga iaf haha . Men e glad att jag åkte , en erfarenhet rikare ;p Va ganska kul i och med allt roligt folk man fick träffa :D Även om det ibland va väldans långtråkigt och kallt.. och maten va väl ingen höjdare :p 5 av 5 brända toasters i betyg haha . Men sedelbunten man fick i näven på söndan va ju rätt gooo :)

Snart e det redan helg igen.. det är det jag ser fram emot mest den här veckan .
På fredag ska jag fan gå ut i Nässjö vill jag lova.. kom precis fram till att jag inte varit ute hemma sen den 16 Augusti.. herre , 1 ½ månad sen liksom . Detta hör inte till vanligheten men det har varit rätt skönt med en paus från Hotell Högland faktiskt . Så på fredag kan det nog bli kul ! ;D

Sen på lördag blir det Eksjö . Maskinen kommer ju dit haha :D Lär bli en del folk också eftersom det va löning nyss.. så det e ju alltid skoj ;p Söndag blir det kalas hos min favorit-moster . Mathilda , kusinen , fyller år ... blir kul o träffa lite släkt oså :)

Tror det blir mest mys o tagg inför helgen resten av veckan. Lite lek med Amanda och Ericsson med tror jag ;p Och en tripp till Malmbäck.
Idag får man nog införskaffa nåt sånthär mys kanske:



Haha
Hepåre' !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0