Stadsfest , aaait ?

Chuu .

Eftersom jag umgåtts en hel del med Emma det senaste så blev jag lite sugen på att börja blogga igen, eftersom hon håller på med sin blogg rätt mycket :) Hade en blogg förut men har lyckats fixa till det så att jag omöjligen kommer in där , på nåt sätt . Illa illa , men fanns inte så mycket skrivet där ändå .. så nu börjar vi om från början ;)

Känns skönt o ha ett place där man kan skriva av sig lite ibland när man blir sugen på det.

Helgen som gick har varit helnajs btw !
I fredas drog jag till Eksjö med kusinen min, Cassie. Vi fixade en smart kupp med vår alkohol ;) Bääscht , yes sir we are! Fick träffa lite andra goingar med :)
Oså lördan va vi hos Emma på en väldigt trevlig förfest ;) O vi drack kanske nåt glas för mycket, vem vet ;) Jag, Emma, Angelica och Carro. Det blev en gratis bussresa, toalettbesök på Statoil, glas i foten på förfesten, sen staaan... o där hamnade vi alla på våra egna håll.. sjukt d; Jag sprang mest runt med en viss nisse hela hela kvällen , mkt trevlig sådan . Thanks babe ! ;) Utdelade även vissa mördarblickar som tydligen gav resultat... garvar ihjäl mig ^^
Myssöndag blev det också. En heldag ute i Anneberg. Med Emman min. Köpte 3 coca-cola var + pizza o lite annat. Kollade "Bring it on" filmer hela dan. Woho! Sen fick vi sällskap av en annan nuffe med hihi.. bra grejer :)

PUSS o godnight :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0