Saturday is on it's way (;

Chensi.

Igår blev det en långfika med Emma på Thimons. Vi satt o tjötade i ett par timmar om lite av varje ;) Och började planera lite grejer för framtiden vi ska göra d; Tycker om dig !
Sen blev jag bjuden på falukorv & makaroner hos Amanda hihi. Kollade lite Hey Baberiba. Vi kände oss inte så pigga nån av oss. Allra minst hon. Ont i halsen och jäkligt var det. Regnade gjorde det också. Men vi tog oss hem till mig sen iaf. Kollade lite Idol och hade LAN haha.. hon hade med sig sin bärbara dator så vi satt där som 2 idioter hemma hos mig. Sen åkte jag hem till Malmbäck med pappa vid 23 tiden. Ville hem lite, så ska stanna här tills imon. Har fått min nya kamera nu :D:D:D Så nu blir det snart foton, räkna med de d;

Idag är det en "ta de lugnt dag", är ju inte riktigt pigg.. men det måste jag vara till lördag ! Så det gäller o va smart =) Tänkte ha det lite mysigt o fixa lite brunutansol o ansiktsmask osånt strax. Får se om man orkar en promenad ikväll med. Imon hade också Amanda och jag tänkt o ha en liten spa-dag/kväll haha. Fixa naglarna o liknande :p Vi e taggade för lördan . Det blir party i Eksjö. Har kommit in i en Eksjö-period.. igen :p

Vi satt o kollade massa pics på Internet igår Mandy & jag.
Kolla in dehär brudarna, dem e sjuuuuka ! Give me that body thanks haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0