Roadtrip

Helgen blev inte alls som det var tänkt !

Fredan trodde jag skulle bli en Nässjö-kväll o lördan en Eksjö-kväll .. men vad händer !? Jo , ett gäng brudar får för oss att dra på en roadtrip till Örebro sisådär efter 18 snåret på fredakvällen ! VAD ÄR ODDSEN PÅ DET ? (internskämt). Haha. Så vi va väl framme (efter en massa pauser o Mc Donalds-besök) nångång framåt 22. Vet inte vad vi höll på med för vi missade själva utgången på Klaras o allting . Vi sprang runt på stan som några nannisar ist antar jag. Kvällen innehöll även korv-ätning, ett lustigt Statoil-besök, stulna skor på låtsas och mycket annat. Inte en resa som lär bli bortglömd på ett tag iaf :p

Lördan va ganska lustig. Planeringen var att va hemma i Nässjö till kl 18 typ . Jag skulle festat igen med Amanda o Co var det planerat. Men de planerna gick åt skogen ! :( Vissa var väldigt sega av sig och sen körde vi också en massa fel på hemvägen.. typ 7 mil i onödan o liknande haha ;S Så vi va väl hemma framåt 23 tiden . Emma o jag va lite sugna på o dra in till Eksjö o göra nå skoj då men kom fram till att vi inte pallade sen . Så blev lite mys framför tv:n till "A Cinderella story" ist .

Söndagen blev en lång sovmorgon o sen pizza o massa gott. Standard på de'! ;) Åkte hem först idag.



Förövrigt har Emma o jag också nött en del muusic de senaste dygnen. Bl.a denna låt:
Typiskt oss ! Äkta partyflumlåt ! Lär gå om och om igen i högtalarna till helgen haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0