Just another monday

Godkväll ;p

Måndagen har svept förbi , bara rusat iväg . Åkte ut till Emma igårkväll o sov över tills idag :) Vi mös igår med film, snack, chips, godis & Coca cola , precis som det ska va en söndag ;)
Idag vaknade vi sent. Jag var hemma i stan sen framåt 15:30. Träffade på Lisa & Angelica när jag skuttat av bussen precis. Följde med dem till Bryggeriet och tog en varm choklad med lite grädde.. jättegott i kylan :) Sen kom Nina till mig ikväll. Vi har snackat lite planer om USA.. och kollat på Fool's gold. Mys !

Helgen var ganska konstig.
Fredagen blev bara lugn men var jättetaggad på att åka till Eksjö o festa på lördan . Men det blev inte så :/ Amanda, jag & Senad började dan på Skogsvallen.. kollade fotboll med andra ord. Det var de mest plågsammaste 90 minutrarna i mitt liv må jag säga! Det va ju sviiiiinkallt ute så jag höll på att frysa ihjäl! För jag hade nämligen inga byxor på mig ;) haha . Utan ett par tights och kjol . Heey , här var vi inte beredda på att det va så himlans kallt i Sverige såhär års .. haha ;/ Så vi fick försöka värma varandra lite iaf. Sen försökte vi tina upp lite på En Italienare & En Grek , me and Mandy . Sen bar det av till Jkpg ! Fest hos Osse , Jimmy & Norss . Det va ju småtrevligt men av nån anledning blev allt konstigt o vi kom aldrig ut på krogen, och hem kom vi inte heller . Så det va inte nån lyckad kväll direkt !
Menmen , bättre lycka nu till helgen ;) Då blir det PARDEEY ! Coun't on it . Får planera det hela lite bättre (;

Hoppas vi kan ses imorgon ;) Jag vill , ja tack. Mys .

Night flight zero ! Som pappa brukar säga. Av nån anledning . Haha. Godnatt med andra ord. /y


Pic från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0