Hello sunshine ;)

Hej där !

Åter hemkommen efter att ha sovit ett par nätter hemma i Malmbäck , alltid lika mysigt !
Igår hade vi lite ärenden till Bodafors jag och mamma så vi passade även på att dra till Sandsjöfors en sväng för att hälsa på Wille & Mårten som va hemma . Blev såå glad över att få träffa buspojken :) Älskade unge ! Finns inga ord för hur underbar du är och vilken lycka du ger mig och alla omkring dig . Älskar dig min solstråle ! Det blev en jättemysig morgon därute . Synd att inte syrran också va hemma bara. Senare träffade jag världens bästa Nina och vi gick en timmes promenad i solen . Härligt med lite höstsol ! Sen va vi hos henne en stund med . O det va väl det mesta som hände den dagen :)

Idag åkte jag hem till Nässjö igen . Träffade Caroline en liten liten stund och tog en Piggelin ;) Måste ses en längre stund snart ! Sen ringde jag Johannes för jag tänkte vi kunde gå en promenad o det blev perfekt för han slutade precis jobba då :p Vi gick upp mot Statoil o lite o tjötade endel.. längesen nu så det va på tiden !
Sen ikväll har jag myst med god kvällsmat och idol . Det har också dragit över en viss känsla på mig.. en "Må-bra" känsla . Sitter här och känner mig bara helt glad , pigg , lycklig och allt såntdär . Känner bara att jag mår så bra helt enkelt ! Och jag har inte en aning om av vilken anledning egentligen . Känns lustigt men fan va soft haha :) Det e ju kul att sånt händer ibland menar jag ;) Hoppas det håller i länge med .

Helg nalkas snart igen . Veckan har gått fort ! Men på Fredagmorgon åker jag och Emma till Tivoli YEEEAH ;D Vi ska jobba på Axels tivoli i Kopparberg i helgen . Det kan bli riktigt kul ! För vi gör det alltid kul , eller hur ? ;)

PUSS&hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0