Förkylt :/

Tjosan .

Min förkylning är inte så bra . Är heltäppd i näsan och det låter inte som min vanliga röst när jag pratar . Till helgen ska jag va pigg som en nötkärna . Det kommer bli en asbra helg och party med brudarna ;) Sjukt kul förra helgen hade vi och det kan bara bli roligare ;) Taggisch !

Hoppas på att träffa Emma imon . Ta en uppdatering på läget o snacka om helgen som gick, o planera in nåt nytt kul ;)

Jobbade på High Quality idag . Det verkar kul ! Och de var trevliga :) Sen visade det sig att jag va granne med Martina som jobbar där så vi kunde ta sällskap hem haha :D

Jag e så nöjd med mina inköp jag gjorde i Jkpg i fredas . Min rosa jacka . Och allt det andra ;) I helgen ska jag nog ha mitt catwoman-linne . Och rosa naglar . woho . Vill ha helg nuuu !

There is this boy I would like to meet ;)

Imorgon är det Heroes igen . Och apropå det : Hayden Penettiere är het . Hittade dethära . Svänger ju haha d;

Puss-Hepåre'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0