all righty ;)

Har nu haft "semester" lite mer än en vecka . Lite skönt sådära :) Har dock gått o blivit lite småförkyld . Hoppas på att det snart vänder till det bättre .

Inatt sov jag hos mamma o pappa i Malmbäck . Det var mysigt ! Igår åt vi hemmagjorda scones & piroger , drack te och kollade på "What happens in Vegas".. kul ;)

Helgen har varit superkul ;)
I fredas drog Amanda & jag in till Jkpg och festade lite . Hände en riktigt kul grej . Vi började av nån anledning prata engelska med varandra och nån som gick förbi oss hörde det . Han va från Canada eller va det va o undrade om vi ville me till en förfest där det var fler som va från Usa, Canada osv.. utbytesstudenter bl.a. Så vi drog dit en sväng . Och där lurade vi ALLA att vi kom från USA men va här o hälsade på en morbror .. haha . Jag kom från Philadelphia och Amanda va hälften ryss och hälften japan .. hahah . Pratade engelska hela kvällen o ljög om allt . Alla gick på det med va det roligaste ;) Sen avslöjade vi grejen för 2 killar där men sa att allt handlade om att vi var med i ett vad och skulle få 1500 kr var om vi lyckades lura folket . o dem ba "faaaan vad blåsta vi blivit".
Komiskt ! Sen va vi på Centrum en sväng.. va la sådär kul .. sen blev de taxi hem =)
I lördags hade vi en sån jäkla slappardag. Va hemma hos mig, käkade en massa godis, chips o dipp. Kollade på "Superhero movie".. haha ! Trodde inte vi skulle göra nåt vettigt av dagen . Men plötsligt fick vi för oss o åka in till Eksjö 40 min innan bussen skulle gå ;) Så åkte in o festade hos Nina . Jääävligt kul ;) Sen va det ju bara pubkväll på Statt men de va kul o träffa lite folk . Sen efterfest hos P med hela ligan. haha , fy faan va kul vi hade :D

Imon ska jag testa på o jobba på High Quality , en restaurang här i stan . Va på intervju i fredas där o det gick bra =) Så imon blir 1:a dagen som servitris ;) Hoppas det blir kul !

Hoppas du har det bra på Mallorca Ericsson ;) Fuskbarn . O Emma , jag vill höra om Filipstad snarast.. e riktigt nyfiken nu ;)

puss å hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0