Sunday, lovely Sunday ;)

Rubriken på detta inlägget skulle inte kunna användas på många söndagar. Det brukar för det mesta heta Sunday, bloody Sunday.. men inte denna inte ! För min helg har bara varit lugn och skön.. utan fest och stim. Så därför känns denna dag ypperligt bra för en gång skull och desto mer taggad blir man inför nästa helg då det också är Halloween ;)

Fredagen åkte jag till Malmbäck där det blev myskväll för hela slanten. På lördan kom systeryster & co. Hon och jag tog en tur till Jkpg och A6. Vi hade en mysig dag =) Hittade mig en fin jacka/kappa som jag blev kär i på en gång. Annars blev det inga inköp förutom korv på IKEA haha ;) Men tack syster. Du är guld guld guld. Sen på kvällen fick jag skjuss ut till Annebürg ;) Spenderade kvällen/natten och idag hos Emma & Liam. Mysigt! Blev film & chips igår och massa mys o tacopaj idag.

Ny vecka - nya tag d;
Åh , vad jag saknar dig


Och ikväll spelas denna förfullt på min dator;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0