Shit va kuul , du o jag vi kan fira jul

En helg har passerat.
En helg med Emman min :) Ooh så bra det är. Och vi kan inte hjälpa att vi alltid hamnar i centrum aight hahaha ? d; Det har varit en mycket lyckad helg men fort svepte den förbi, för så kan det gå när man ligger o sover till kl 15 på lördan.

Men jaa.. iaf, fest hos mig i fredas. Vi två och sen kom Angelica. Och sen 2 andra nannisar haha. Sjukt skoj. Men oj vad ölglasflaskor det bidde överallt. Utgång - Maskinen för andra gången. Woho. Just daaaance! Pommes med sås <3 Sovisch kl 05. Bästa kommentaren ever: "Vi väntar här". Väldigt internt skämt men jaa :p

Och så lördagen . Havanna pizzamums. Hemmakvällgodis. Sen va det tagg. Fick skjuss av Marcus till Eksjö när vi var redo.. snällaste ever. Oså party igen då :D Med goaste grabbarna. Lyckopiller jaa. Vi kom dock aldrig ut på Statt.. vi fastnade där vi va. Jaa komisk kväll d;


Helgens ris: Att tiden gick för snabbt . Och göra av med massa dumma pengar på Maskinen .
- Helgens ros: Emma och de andra goingarna :)
- Helgens ont: När en viss person trillade in i min dusch. Och i mitt badrumsskåp :p
- Helgens förlåt: Inget. Eller jo kanske, men inget som jag behöver sköta.
- Helgens pinsammaste: Sjukt mkt komiska grejer iaf som jag blir alldeles röd i ansiktet av när jag tänker på haha.
- Helgens saknad: Tycker det mesta fanns där det skulle så ska inte klaga.
- Helgens smart: Gömma vin bland löv i parken.
- Helgens dricka: Cider & Vin.
- Helgens sms: Jadu ?
- Helgens låt: Nu är den här - Rare, Toppen - Du är ful, Singel och sökande - Elov & Beny, Full av min Coca Cola - JipeX, Loco - Pachanga, So what - Pink.. ehm vilken nivå alltså :p
- Helgens vill ha: Oj oj :D
- Helgens miss: När Emma & Angelica skulle ner o röka o råkar låsa sig ute. Får stanna flera bilar för o låna en mobil o ringa till mig med. Och den de hittade hade t.o.m mitt nr hahaha.
- Helgens snygging: När mitt draperi framför sängen ramlar ner :p Det va snyggt gjort iaf.
Helgens dummaste: "Vi väntar här". Öhhm ja okej.. vänta på :)
- Helgens puss: Ja herre.
- Helgens jaha!?: När Angelica får för sig o gå ner på stan alldeles ensam eller nåt sånt utan alla andra :p
- Helgens irritation: Killar som redan har flickvän , sluta ljuga och stöta på annat folk . För fan !!
- Helgens fulaste: Slicka av jordnötterna o lägga tillbaks dem i skålen. Nono HAHAHA.
- Helgens fest: Hos Peter förmodligen :)
- Helgens uteställe: Högland i fredas.
- Helgens roliga: ALLT! <3
- Helgens elaka: Inget vad jag vet.
- Helgens citat: "Det man inte minns har aldrig hänt ".
- Helgens mat: Pizza på Havanna och Friterad kyckling på Sunrise . Och just det pyttipanna mitt inatten till sönda :p



Sen i söndags när jag kom hem kom Nina till mig <3 Vi kollade en massa mys på tv. Och åt godis i massor. Sen träffade jag också Amanda en sväng. Needed a little update ;p
Och igår lagade Mandy och jag mat. Kycklingfile', ris & bearnaisesås. Kollade på "the notebook" - good ! Och tjöt .
Idag har jag fikat med Jane på Thimons.. mumma ! Längesen nu ju =) Sen gick vi en promenad o lite på stan, najs.
Imon blir det Malmbäck. Nina o jag ska ha en massa myys :) Promenad o massa gott sen. O fixa lite med Au-pair grejen. Sen kommer Mamma&Pappa hem från Kanarieöarna på torsdag så då får jag träffa dem :)
Sen är det fredag igen. Är sugen på o dra till simhallen. Simma & bubbla. Vi får se. Sen blir det en lugn o skön helg bara. Får se vad jag ska hitta på d;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0