On and on...

Heluu.
Varit i Malmbäck hela veckan typ :)
Igår va det även dags för Nina o mig att dra in till Jkpg för Au-pair möte. Gjorde stan först, sen blev det donken <3 haha. Mötet va iaf intressant, och spännande kommer det att bli..
Shoppade lite nytt från Gina med. En skitsnygg spetstop och en "plastig/skinn\jacka" typ. Nöjd. Imon får jag nog mitt paket från Nelly också..kul med lite nytt o fräscht ;*

Idag har Nina och jag varit ute på skogspromenad i regn. Duttit :p Hade med oss hennes mosters vita pudel Mivo också. Och vi tänkte inte på att det va älgjakt så va lite småskraja för jägare som vi mötte eller framförallt för o träffa på en älg eller två ;O Ikväll har mamma o jag fikat med te, kanelbullar o skorpor.. myys. Sedan blev det nyss popcorn och Bonde söker fru, bara för att mamma ville se det haha (;
Nu ska jag strax ägna resten av kvällen åt denna:


"ÄRRE INTE UNDERBARRT" (med stockholmsk dialekt uttalar man det)


Förövrigt är det snart helg.. igen ! Party med Emma . Och lite andra goingar förhoppningsvis.

Taggar med Agnes nya låt "On and on"... Jag kan inte annat än älska den , can't help it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0