Modeshow

Helgen var underbart underbar ;) Och den har mest handlat om modevisningen i lördags på Pigalle. Övning i fredagskväll sen blev lördagen en heldag. 2 föreställningar och sen middag & efterfest på hotellet. Väldigt lyckad dag/kväll blev det, bästa på länge. Sjukt kul grej ;)

Gick modell för Matildas fönster. Jag, Jenny, Carro, Emelie B, Emelie E och Lina P... vilket gäng ;) Trevligt vi hade tjejer i vår lilla loge haha. Sen kände man ju många andra pojkar o flicks som gick för andra butiker o vi hade ju kul allihopa emellan våra nummer så det va riktigt trevligt må jag säga !! ;D Kvällens föreställning va självklart roligast o då va vi alla lite extra taggade efter att vinpimplingen/öldrickningen även börjat lite smått haha . Kul o va på scen , vi gillar väl alla uppmärksamhet haha ;)
Efterfesten va med lyckad. Mycket folk ute! Träffade många godingar o lite folk man inte sett till på ett tag ;)
Bilder kommer senare då jag inte fått några än knappt.

Igår åkte jag till Malmbäck med för födelsedagskalas hos bruur. Hans flickor har fyllt år nu i Oktober. Cassandra 5 år och Julia 9 år. Inte klokt va stora de börjar bli.. så söta är dem :) Blev massa tårtätning och ballonguppblåsning hehe. Kul o umgås lite med familjen & att träffa farmor o farfar , va ett tag sedan.

Är fortfarande kvar i Mbk. Nu ska mamsen o jag strax ut o gå en långpromenad. Måste ligga i med motion o sånt nu, varje dag har jag tänkt. Måste bli redigt fit for fight nu såhär till hösten haha ;p Ska ju förhoppningsvis till Kaliforien också strax efter nyår , Au-pair möte imon yeeeyh d;

Shoppat lite idag me. Från Nelly.com. Fri frakt hela veckan så bara o passa på o shoppa lite som piggar upp ;) Blev lite sur dock för när jag skulle hämta bilder på allt nu för o lägga upp här så va vissa grejer borta.. hade visst köpt sista på lagret hehe. Men här har ni lite av det jag införskaffade iaf :


T-shirt "Shooting stars", JUNKFOOD 499:-
Lila baslinne, CUSTOMIZED 149:-
Silver loves gold bangle, NELLY ACCESSORIES 29:-
Kim mössa, SVEA 159:-
Carpe Diem necklace, MS BIJOUX 129:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0