Höstrusk

Gokväll =)

Idag har jag varit ganska lat av mig faktiskt , men kände för en sådan dag helt enkelt . Typ legat i sängen med datorn hela dagen o haft Gossip Girl maraton haha . Fixat så jag har första säsongen till o börja med så låg o kollade på det både inatt och stora delar av idag ;p Ganska bra skit faktiskt . Sen va det ju inte textat heller så får ju öva lite engelska på köpet hoho .

Det va tur att Angelica hörde av sig o ville gå en promenad ikväll , annars hade jag väl knappt kommit utanför lägenheten på hela dan haha . Så det blev ett par rundor runt Ingsbergsjön o en massa snack , mysigt värre :)

Ikväll ska jag till Malmbäck när pappa slutar jobba . Ska ha mysdag imon . Love it . Laga skitgod mat o ta nån promenad :) Kanske hinner man träffa Nina en sväng med :)

Snart e det helg med ! TAGGAD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0