hjaerta <3

Upplever just nu ett höstmysrus (är det ens ett riktigt ord?) woho !
Det är de små sakerna man ska ta till vara på . Dedär ögonblicken som kan få känslan av dem att sitta i längelänge framöver . Små korn av ren och skär lycka . En gåva som inte kostar någonting .

Igår fick jag lite kvalitetstid med storasyster Jessica . Tycker det var längesen det bara va du och jag . Så det va verkligen loveli . Fikade med en kladdkaka på Thimons mums !
Sedan bar det av till Sandsjöfors . Vi kollade när Mårten , Stefan & co lirade lite innebandy . Wille trivdes bra i hallen haha .. busfrö :) Sen myste vi allihop i tv-soffan med de godaste mackor jag ätit på länge och en kopp te .

Idag fick man stiga upp i ottan haha ;) Fick låna Willsons säng i natt o den va så skööön så moster sov riktigt gott . Åkte till stan igen med Jesse när hon skulle till jobbet nämligen . Råkade visst somna till lite när jag kom hem igen, skulle "vila ögonen lite" haha .
Men senare skulle jag iaf träffa Mathilda , min nyss 14 år fyllda kusin :) Hon ville hälsa på en sväng innan hon skulle hem till Malmbäck efter att ha varit hos frisören här i stan . Längesen vi träffades så det va mysigt ! Köpte en godispåse på Hemmakväll sen satt vi i min soffa o pratade massa tonårssnack . Om Parkskolan o gamla lärare o andra grejer . Kollade gamla skolkataloger haha ! Tycker inte det känns så längesen jag själv gick i 8:an som Mathilda gör just nu... man minns så väl hur det va dendär tiden . Jag minns att jag kände mig stor o grejer då , men det kan jag inte ha vart haha ;) Sjukt vad tiden går..
När jag lämnat henne på tåget blev det direkt tre varv runt sjön med Angelica :) Vi hade allt o göra med o diskutera lördagens bravader hahahaha... shit =)
Sen stannade jag till på Meddo för att sola ett par 20 min .. oooh så härligt .

Det är ju modevisning på lördag o jag ska visst mannekänga lite . Spännande ! Tror det kommer bli jätteroligt . Massa öving nu framöver . Carro & Jenny , 2 av mina bästaste vänninor ska gå för samma butik så det känns kulkul :)




Förövrigt har jag fått dille på acessoarer med rosor och rosetter just nu . Hittade dehär små söta örhängena på Lindex häromdagen . Och häftade fast guldiga rosetter där bak på mina svarta pumps . Haha , pyssel jag e :p

Inte dessa skor nedanför då , de kommer från Haléns . Men get the Idea ? =)


Heydoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0