Favoriter =)

Funderar skarpt på att bege mig till affären nu snart, måste bara ta mig upp ur soffan först haha ! Jag ska nämligen inhandla lite ingredienser till tacogratäng som jag tänkte göra imorgon. Blir bra o ha lite matlådor i frysen till helgen =)
Emma & jag gjorde ju tacopaj i söndags o det va såå himla gott så nu blir det en liknande gratäng.
Har också varit sugen på glass i flera dar nu så kanske får inhandla lite Ben & Jerrys med hihi.

Igår va jag & Emma i Jkpg en sväng. Spenderade en hel timme på Gina o Emma hittade massa fint :) Jag köpte bara en ny klänning till helgens party, fast i en annan affär. En äkta såndär svart fin party klänning med siden o volanger, i lite baby-doll stil. Tyckte jag kunde få unna mig den för en sån klänning kommer verkligen göra nytta i garderoben en lång lång tid framåt. Så tyckte det va en bra investering faktiskt :)

Sen de senaste dagarna har jag kollat avsnitt efter avsnitt av andra säsongen av "Ensam mamma söker" på kanal 3:s hemsida.. haha. Kan inte hjälpa det men tycker att det programmet e så mysigt på nåt sätt :) Bara sitter o ler när jag kollar o sen spelar de sånadär äkta svenska sommarhits i bakgrunden hela tiden. Feel good på hög nivå liksom hahaha.. när man väl har börjat titta så.



Och nu är det inte alls långt kvar till helgen heller. PUSS PÅ DET :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0