Soft :)

Veckan har varit skitgoo. Spenderat den i Malmbäck och bara myst. Massa promenader, bakande, youtube (kollat hela Mysteriet på Greveholm julkalendern haha ), god mat o blandat pyssel ;) Kommer lätt att trivas nu när jag flyttar hem igen! Visst kommer det bli lite krångel när man ska in till stan o till Eksjö osånt hit o dit jämt, men det får lösa sig det med :) Har ju snällaste föräldrarna också ;) Och vänner med bil & lägenhet haha. Blir ju ovant att inte ha sitt eget place nu när man e van vid det. Men det e ju bara ett par månader det gäller. Sen drar Nina & jag till Cali :D Så kan man ju hitta en ny fin lägenhet när man kommer hem sen förmodligen. En bättre än den jag har nu. En som inte ligger på 5:e våningen, en ÄNNU mer central, en med balkong & gräsmatta och utan massa brandmän överallt. Haha yes. Lite skönt o slippa bo ensam nu med.. har blivit lite less på det de senaste !

Nu är det helg igen. Shit - veckan gick fort!!!

Igår var jag både på stan och på A6 i Jkpg o tittade runt lite med päronen :) När jag kom till Nässjö sen så gick jag bort till Angelica en sväng. Jossan & Senad va med där. Blev lite snack o chill.. trevligt! Sen gick vi ner till Chabbes o tog en pizza o lite vid 01 tiden.. hälsa på lite folk ;p Sen blev det sovning.
Idag har jag med bara tatt det lugnt. Händer liksom inte så mkt annat denna helgen. Typ inga andra som ska festa eller något så det sparar vi till nästa helg ;) Haha, känner mig lite duktig faktiskt. Förr i tiden va man ju tvungen o gå ut varje helg typ o gjorde man inte det fick man ångest o grejer. T.o.m när jag skulle upp o jobba typ 07 på lördan o grejer va jag ändå tvungen o gå ut oså på fredan..helst lördan med sen. Så är det inte nu haha :'D Har skärpt mig endel. Börjat ett nytt liv ;) Tack gode gud för de haha. Iallafall.. ikväll blir det bara chill. Ska bort till Frida en sväng, va längesen nu..kolla in hennes nya place :D Blir massa tjööt o film.. mysigt !

Hoppas det går bra för Jenny ikväll i Kina, miss international. Mina tankar finns hos dig ikväll vännen !


Håll till godo med lite pics från förra helgen i väntan på nästa fest :'D


Kommentarer
Postat av: Emma

Upptäckte precis gumman att du införskaffat dig en blogg, gud så efter jag är haha ;) Men nu har jag haft mig lite långläsning & skrattat åt våra roliga helger ;) puss

2008-11-17 @ 22:44:29
URL: http://missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0