Raoor

Första glöggen för i år e nu drucken this night , skåååål ! Och i helgen e det första advent , yihaaoue !
Kanske blir det också lite fest på fredakvällen , who knows ? ;) Och lördan kommer spenderas med massa släkt o kusiner i Sandsjöbaden på julbord. För världens bästa farfar Hilding fyller snart 90 år. Har aldrig träffat nån bättre person än honom. (Och han var minsann en eftertraktad ungkarl när han kom till Malmbäck, enligt källor) HAHAHA . Självklart va det farmor som fångade honom :p Mycket får man höra när man jobbar i hemtjänsten då o då ;)

O jaa.. hemtjänsten, där har jag jobbat hela dagen idag. Världens softaste jobb för tillfället. Har fått sjukt mycket motion idag och pratat massaaaa med urgulliga panschisar :) Som jag sa till mamma "ibland är detdär världens bästa jobb du har". Imon e det jobb igen.. o alla är oväntat pigga och blir glada när jag kommer..tjöta lite, fixa lite käk, köra lite biiil, känna sig uppskattad.. jag trivs jag trivs !! :)

Jag vill till USA. JAG SKA TILL USA ;) Jag längtar ! Nina vi ska till USA!!!
Men först o främst längtar jag till julen. Exakt en månad kvar tills jag fyller 21 idag. O det blir en fet utgång som alltid ;) Eksjö på annandan ? Sen nyår ? ;D Jag har förövrigt skrivit en jävligt bra önskelista. Och jag ska spraaaaytanna mig till jul, nån som vill med ?

:*

Kommentarer
Postat av: Linn

SV: Håller med! :)

Oh va roligt. Hoppas du stannar :)

2008-11-26 @ 15:36:23
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0