Nytta&nöje

Sådärja..nu har jag varit dutti och städat ur min kära lägenhet idag ;'D Kvar står nu en bäddad säng ifall jag kanske måste slagga där imorgon natt om det blir ferry ;) Sen ska även den flyttas och den 30 november har jag officiellt lämnat min etta i brandstationen som ett avslutat kapitel. Gaash , mycket roligt har hänt däruppe på våning 5 under året jag bott där ;) Nu är det Malmbäck som gäller en stund. Sen nästa gång det e dags för flytt ska det bli än ännu mera fresh och framförallt större lägenhet ;) Gillar't !

Hann med o träffa Mandy en liten stund också. Haha <3 Finner inga ord. Knas är du, knas är jag ;)

Nu ska jag kila över till kusinerna. Ska va lite "barnvakt" (åt en 11-åring & 14-åring haha)..för de ska sova själva inatt. Då vill de såklart ha sin kusin där som kan vakta huset mot bovar o andra hot. HÖHÖ. Jo men det blir myseigt :D Moster Camilla e på gala i Sthlm o träffar Martin Timmel. Najs for her. Hihi.

Jobb imon igen.. sen dricka vin, yaamie .
peaceout

Kommentarer
Postat av: SussieK

Det tycker jag absolut du ska göra! Också lägger du upp bilden i din blogg och skriver sen en rad hos mig så jag kan se hur det blev, och länka till din blogg från min. :)

Och kul att du gillade min blogg också ♥

2008-11-27 @ 22:03:18
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: Annie

Heej :P Okej om jag länkar dig? :)

2008-11-28 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0