Myys

Oj, jag har verkligen gått o vänt på dygnet! Klockan är bannemig 02 nu. Men jaja, snart blir det marsch pannkaka i säng =)
Har inte kunnat slita mig från datorn då Nina ikväll tipsat mig om en Au-pair blogg som jag försökt läsa så mycket av som möjligt sen ikväll. Här har ni adressen: http://louisesa.blogg.se/. Och ja, den har redan gjort mig supertaggad på att åka iväg. Kommer få va med om så otroliga grejer som andra bara drömmer vidare om. Shit vad spännande det ska bli..verkligen mitt livs äventyr! Nina va här ikväll.. har suttit med ansökningarna..och är snart färdiga, härligt! Känns så bra att man ska åka iväg med dig vännen :D

Förövrigt är detta en lugn o skön vecka.. ladda upp batterierna som jag och Emma säger :) Och fundera på hur helgen blir.. fanns ju lite o välja på där ja, så vi får se vart vi kan hamna ;)

Riktigt skönt med en lugn helg nyss med. Väldigt skoj o träffa Frida i lördags. Massa uppdatering oså. Frida är för go hon! Hon är en sån människa som gör mig glad bara av att hon är precis den hon är. Frida med det härliga skrattet hoho :) Vi tjötade en massa o kollade lite film med. Bra skit!! Och behövligt - det va ett tag sen :)

I söndags va det kalasmysigt också! Farsdagsfirande! Fredde, Jesse, Mårten & Willson va här! William, söta söta unge. Du är världens finaste! Och shit vad han har börjat prata nu... kan inte sluta skratta åt alla hans tokerier. FAN VAD JAG KOMMER SAKNA ER NÄR JAG ÅKER :'( Och bebisen som finns i systers mage <3 Men vi ska inte ta några farväl sen inte, vi ska säga "vi ses snart igen". Shit, jag har verkligen världens bästa familj. Och vänner med för den delen :)




Nä nu måste jag sova ffs . Ihelgen myste jag också med det som finnes på bilden nedanför ;) Tjuvstartar julmyset lite.. nu längtar jag duktigt mkt!



PUSS /little y

Kommentarer
Postat av: Marren

den lille skiten som finns i magen kommer bli lika goer som Willson =) Gosh lovely barn !!

2008-11-23 @ 19:44:41
Postat av: Jannike

absolut att han/hon kommer bli. lovely barn ja <3 stolta kan vi va!!

2008-11-23 @ 20:04:46
URL: http://yankaline.blogg.se/
Postat av: Marren

stolta ja =) värsta massa stolta mostrar och fastrar ... :D

2008-11-27 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0