It's just like deja'vu, me standing here with you..

Owh. Bra helg. Lugn helg. SKÖN helg :)

I fredags gick jag upp tidigt för en frukostfika på Thimons med min mysiga kattälskande vän Jessica. Hihi. Inte var dag hon är på besök här i stan inte. Blev osfralla med ostbräck och nån såndär moussebakelse som vi brukar köra me ;) Satt där i kanske 3 timmar. Våran tradition. Sen sa Lax att hon skulle komma hem igen en lite längre tid snart o då blev Jannike klaaad :D Blev lite på stan sen med & fick träffa Jennie också.. kul ! Sen tog mamma & jag en sväng till Coco thai - kycklingspett med jordnöttås. Var så förbannat sugen ! :'D Sen blev det lite till handling o sen en lugn kväll i Malmbäck. Dricka massa julmust o kolla Idol ;) Robin B var bäst. Faktiskt.

Imorse vaknade jag av att Jullen&Cassandra (brorsbarn) sprang runt o väsnades på nedervåningen ;) Så då mösade jag mig upp. Gick en vintrig promenad med pappsen :) Senare blev det Nässjö med Nina. Gyrostallrik med pommes & tzatsiki på 1 italienare & 1 grek. Bra skit. Sen drog vi till hemmakväll o införskaffade lite gott som vi myste med i Claras lägenhet. Kollade Narnia - Prins Caspian. Tack för en väldans trevlig lördagkväll babe!

Liam & Emma , tänker på er ! <3
Everything's gonna be allright


Gash vad jag längtar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0