En hejdundrade halloween :p

Tjenis.
Helgen har varit asakul! Hinner inte gå in så mycket på det nu, har en massa annat o göra idag. Mamma & pappa kom in till Nässjö o vi körde hem ett flyttlass (yes, I'm moving back home! d; för jag ska till USA), suttit med mina Au-pair ansökningar länge o ska bort till min moster&kusiner nu en stund (hon ska ju va en referens att jag passat de små liven en massa i mina dar). Sen ska jag & mamsen göra räkmackor ;)


I helgen har jag iaf hittat på detta:

Fredag.
Fest hos mig. Jag, Emma, Nina, Amelia & Zabina. Emma och jag blev ju ganska på lyset och vakterna bara "ni ser ut som ni ska gå på gala eller nåt" när vi kom där i våra klänningar haha. Och utanför Högland väntade Madde :'D O vi dansade o dansade hela kvällen. Vad Emma pysslade med, det vet vi inte haha. Ajaa. Det va en tokig kväll må jag säga.
Lördag. Va i Jkpg med Sanna, Ottilia & hennes lillasyster. Va i en studio o skulle fota lite. Var där mellan 14:30-20:00, shit vilken evig väntan. Men jaa.. det va skitkul! Modell för en dag typ. Sen va jag i Nässjö vid 21. Jäktade som fan o tog Emmas bil till Anneberg, sen skjussade Z in oss till Eksjö. Vi gick in på hotellet rätt snart, drack lite i bilen haha. Den första personen jag får se bakom mig i dörren shit.. blä. Emma ba: Jankan, vänd dig inte om ! Hehe, man jag hade redan sett. Ysch. Det va iaf en helkul kväll sen. Våra svarta heta masker woho :D Träffade massa godingar ! Och en hel del utklädda sådana me. Adam va nog klockrenaste. Jag vill också ha en sån lejondräkt haha :D Och Roger som tjej xD Bilder kommer senare! Shit va kul vi hade. Massa balkonhäng med. O massa dans ;) Sen vart det Eksjögrillen. "Nämen Jannike, jaha såå vad gör du i Eksjö?", för 3:e gången. Jaa det undrar jag med ibland David :D Bor ju typ där ffs. Sen sov vi 4 vänner i en bil.. moaha. Världens kallaste natt till råga på allt. Och att en viss nannis inte visste hur han skulle bete sig mot mig under kvällen o typ låg o sov i en varm säng sen gör mig vansinnig. Haha. Det e ju kört redan innan det börjar dethär, lätt att det e! Nähe, dethär ska komma till punkt nu och jag skiter fan i hur det blir med det. Bara jag får ett svar.
Söndag. Tog 10 bussen till Anneberg. Så sjukt opigga o frusna! Men sen blev det slappning o pizza hos Emma. Lite film. Sen drog jag hemåt.

En sak att tillägga: Jag ska börja ett nytt liv. Tack o hej :)
/y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0