Tuff dag

Oh tja =)


Helgen har varit otroligt skön o lugn.. bäst o vila upp sig lite till jul & födelsedag såhär ;)

Blev lite filmmys i Nässjöt i fredags "Hancock"  + massa fett från Hemmakväll. Bra grejjjor !
Lördakvällen jobbade jag sen blev det o lägga sig rätt tidigt faktiskt för jag va tlött.
Söndan var vi en sväng i Jkpg o kollade lite på stan , sen jobb igen på kvällen.

Och idag har det varit ULLARED för hela slanten med "min jättetrevliga moster och mina busiga kusiner" haha . Shit , blev en del garv i bilen åt vissa saker . Och nu e la nästintill allt fixat för julen , naajs ;D Fick ju shoppa lite klapps till mig själv me haha ^^ Shit vad trött jag e nu dock .. vilken dag ! Körde ju en bit me på hemvägen.. blir massa trött i ögonen av mörkerkörning hehe . Väntar på att Emma ska ringa igen o sen ska jag ut o springa en runda o se om jag kan återfå lite krafter .

Snart e det juuuuuuul ;) Ska bara jobba lite imon me sen kan man njuta för fulla muggar :)
It will be great !

Hoppas att Willson blir frisk me bara !

Pusseluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0