Tjofaderian

Ska försöka fixa lite julkänsla tänkte jag. Slå in ett par klapps' kanske och lyssna på nån trudelutt hehe :D Har verkligen haft NOLL stämning hittils nästan.. det e ovanligt för att heta Jannike :/
Sen ut o gå med Nina senare.. bra =) Saknat henne verkligen ! Sen Bonde ikväll då baraförde haha !

Najs igår. Kebabtallrik, massa snack, musik o daaans i Nässjöt . Bara det bästa snacket haha :D Jag mår bättre o bättre och blir bara bättre främst tack vare dig . Och dig med då förståss :) Sjukt vad bra ni är . Jag vill va som er haha !!! Så himla goa & roliga . Bra att mina tankar och ALLTING går mer o mer åt det hållet . Man lever bara 1 gång så varför inte ha det bästa livet =) Ett liv utan dem "röda gubbarna" som pratar med en och som vill dämpa en och ingiva ångest . Som Stoffe sa "jag har bara sånna gröna gubbar som pratar med mig" hahaha . Precis så det ska va ! Så sjukt att ett par människor man råkar träffa kan få hela ens värld och synsätt att förändras såhär.. men verkligen otroligt bra :) Nu kommer jag alltid tänka sådär...

O allt bara snurrade runt i huvudet på mig igår när jag skulle sova.. massa tankar och sånt om allt . JAG SKA BLI BRA . Ja, BÄST t.o.m  :) Because I'm worth it haha .

Hej tomtegubbar slå i glasen - puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Va gjorde du igår vännen ?;)

2008-12-17 @ 23:42:06
URL: http://missemmaa.se
Postat av: Anonym

åh va trevligt ;) Ja jag är här nere sitter hos mormor just nu & får redan panik,haha! Funderat något mer på juldagen? hur gör vi?;) Puss&love

2008-12-18 @ 00:00:08
Postat av: Emma

glömde ju skriva i att det var jag som skickade förra inlägget men det fattar du nog haha ;)

2008-12-18 @ 00:00:52
URL: http://missemmaa.se
Postat av: Stefan W

nice blogg!

2008-12-18 @ 00:06:14
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Julia

gillar din header!!

2008-12-18 @ 14:49:09
URL: http://www.jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0