Kastar in handduken !

Oh herre. Vilken dag. Började med jobb 7-13. Sov lite få timmar inatt men gick ju bra för det :) Sen skulle jag göra massa ärenden.. o då blev det streeeess! Hann inte äta middag så fick göra det på bussen haha. Spöregn! Passa massa busstider o kom tillslut fram till Annebürg d; Emma hjälpte mig med en grej.. tack :) Hann bara stanna en timme sen till Nässjöt igen. O bussen va försenad en halvtimme ungefär, trodde jag missat den :S Hann handla lite på Lindex sen spenderade jag resten av kvällen med kaffe och massoooor bra musik with my friend O =) Skoj skoj. Sen åkte jag hem me papi när han slutade. Ont i magen av all stress nu och är så sjukt trött att jag nog skulle kunna svimma. Imorgon är jag ledig, underbart!!! Sovmorgon ;)

Natth's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0