Huuuu ><

Tänk att här har jag gått runt o glassat i flera månader men nu e det jobb jobb jobb och jobb oså lite jobb till. O det e ju jätteskönt o jobba lite igen o det blir massa pengar, o skitsoft jobb så vill verkligen inte klaga  ;) Men nu i helgen blir det ju zero helgkänsla bara för de.. har delad tur både fre & lör.. sen dag på sön, delat på måndag igen, kväll på tisdag.. muntra upp mig med något någon? ;) Eller jag vet vad som ska muntra upp mig.. ATT JAG SKA TAGGA SOM ETT DJUR TILL LUCIAHELGEN ist !!!! ;););) Längtar som jag vet inte vad ! Whooe . Det kommer bli yaamie ! Och snart e det jul, juldagen nyår m.m... bara massa kul vill säga :D

Har du nångång träffat en människa som är så jävla snygg, mysig o underbar i dina ögon att du vill skjuta dig själv i huvudet eller nåt för du inte vet vart du ska ta vägen !? Svar ja .

Vet inte vart detdär sista kom ifrån haha ;) lol .
Need som sleep now ! Pussli

Kommentarer
Postat av: Marren

yes det har ja , men skjuta sig i huvudet tycker ja låter väldigt onödigt haha !!

2008-12-04 @ 22:03:53
URL: http://wwwmarren.blogg.se/
Postat av: Jannike

ja det förståss.. men du fattar ju grejen det hör jag ju mallen ;)

2008-12-04 @ 22:07:30
URL: http://yankaline.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja du vart kom dedär sista ifrån haha.. But I get that feeling ;) miss you.. puss

2008-12-06 @ 21:33:32
URL: http://missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0