Happy X-mas

Vilken mysig jul jag har haft !! :) Julafton va bästa på länge tycker jag tillome :p Brors busiga flickor höll på o stojja hela tiden så jag grät av skratt där ett tag haha . God mat & Kalle afcåårse . Sen på kvällen blev det mys hos moster .

Sen vart det min 21-årsdag igår då va.. självaste juldagen . Mys med family först.. bäst ! Fick massa fina grejer.. helnöjd . VILKEN JÄÄVLA KVÄLL sen haha . Blev utgång i Jönköping.. O'lerran o lite . Soo nice ! Träffa folket . Blev ju ett rejält avslöjande som kom fram därmed sen.. e fortfarande lite chockad kan jag säga . Men man ska la inte förvånas över något längre nuförtiden tydligen haha . Shit . Börjar bli van så reagerar knappt längre känns det som . Fast detta va ju riktigt ehm udda.. Med tanke på hur saker slutade hehe . Helt sickkt ju ! Men det var DU . It's up to you lix . Men gärna för mig haha . Myyyyysmys, mums och tack för sovplatsen o efterfesten . Världens mysigaste katt med ju har jag träffat , goosigaste ever :)

Segt idag . Sovit NOLL inatt . Skulle vart Eksjö ikväll men det verkar inte gå vägen . Alltför sleten o sen tjurar vissa om skjuss ;( jaja . Får la mysa med nåt annat pyssel ikväll då :)

Jag är nöjd med dessa dagar . Great !
Puss o tjöt - tomtegröt


You're so special but yet so like anyone else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0