Galet

Åhh . Har precis haft en gaalen upplevelse denna söndagkväll tillsammans med dig. Något jag never ever kommer glömma. Vilken mysig idé du fick och verkligen GALEN, sjukt galen ;) Bäst ! Tur jag e lika galen som du ;) Pusss.

Och ja, helgen har varit toppen! Så himla roligt hade vi i fredags.. de 3 flickorna och de 2 pojkarna. Kan inte beskrivas i ord. Åh vad jag mår bra av er guys !!! Bäst .

Årets längsta dag/natt där förövrigt då vi helt enkelt inte gick o la oss förrens kvällen därpå haha. Lördan blev det ju lite vin oså med.. trevligt de . O sen utgång men tiden försvann asfort o det va la SÅDÄR roligt folk ute va.. Men hittade skjuss till Mbk iaf.. då blev jag glad =)

Idag har jag varit helt konstig . Det är nåt som går har jag hört ;) Tur jag blev botad ikväll hihi .

Puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0