For some people the sun never goes down..

Igår va vi i Växsjö o mellandagsshoppade lite grann ;) Sjukt trångt i affärerna men fick trots allt min efterlängtade Jet Set klocka, lite rosa shuues och ett par örhängen till nyår . Så det var bra skit . Sen när man va hemkommen va det mkt som flög runt i huvudet och trött och dan.. mkt som kändes jobbigt och ett par tårar föll . Det var ändå lite omtumlande att smälta allt från juldagen hehe . Men idag vaknade jag upp med en helt annan känsla än igår . Som en enda stor klackspark kändes allt som haha ;) Hela jag va på topp, självförtroende, mål, erfarenheter, liv och framtid hehe ;) ALLT . Tänk hur det kan ändra sig fort . But it's all in your head you know . Den bästa egenskapen en människa kan ha är nog att den tänker positivt. Bara du själv kan ta ansvar för din egen lycka =) For some people the sun never goes down..
Har lärt mig mycket det senaste och insett många grejer.. tackar , bugar o bockar.
Nu känns allt bra ;)

Idag har jag jobbat delad tur på slapp-jobbet.. med Åsa , för hon e bäst =) Storhelgs-OB for the win ! Sen tog jag bilen upp till Amanda en sväng . Bra snack alltid , spank you :)

Vila upp sig lite till Nyår nu ;) Överskattade överskattade nyår hehe . Inte min favoritdag men man kan ju bli överraskad med :p Blir nog bra ! När man bestämt sig med haha ! Kolla lite Björn Gustavsson dvd och min "1 4:a för 3" box imon kanske som jag fick i pakeet . Träna o fixa en sväng me =)

tja roo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0