Bubbel imorgon :)

Skulle bara säga goder natt alles .

Ledig imorgon , ska bli superskönt ! Sovmorgon först.. sen in till stan och joina min kusin Mathilda o hennes kompis till simhallen på deras friluftsdag :) Simma, bubbla & basta ! JEEAAH :D Sen ska jag nog fixa lite på stan o sen träffa nån vän eller ett par ;) Sen hem o sola om jag hinner det med .

Sen blir det hopefully shopping i Jkpg me Emmsan på torsdag , bra skit isåf . Vill ha nya jeans ! Typ Miss Sixty eller Fornarina blire nog . Sen jobba kväll efter de . Fick hem lite nytt från Nelly förra veckan me som nog ska användas i helgen.. leopardklänning, armband & trosor :D

Sen e det fredag ... thank god ! Ska bli helt sjukt trevligt .

Alltså jag sitter här o det ser ut som jag har en galge i käften o jag skrattar åt obegripliga saker hela tiden utan anledning + att jag får damp av allt plingande på msn samtidigt . Är jag bara trött elr e jag konstig ändå ? Haha .

Hey doo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0