Awesome

Chuppiduu.

Skönt att helgen e över ;) Haha, inte ofta man säger så.. men när det bara vart massa jobb så e det sant. Det trevligaste som hände i helgen på den lilla lediga tid jag hade var smörgåstårta/idol hos farmor&farfar i fredas kväll och julkonsert o mys med mostrar & kusiner igårkväll. Fick faktiskt massa stämning. Och gåshud. Duktiga solister! Och träffade Julia som jag nog inte sett på 1 ½ år eller så.. hon sprang fram till mig och kramade om mig och grät.. hon är ju för söt! Va så kul o träffa dig, FÖR längesen alltså! Men snart ska vi ses :D

Har jobbat lite nu o e ledig ett par timmar tills ikväll, så ska chilla o kolla på Britney for the record som jag inte hunnit med ännu :)

4 DAGAR KVAR TILL FREDAG ;););););)
Jääklar vilket tagg !



Dehär klippet gör mig glad :D
Sjukt bra dehär han säger om manligt/kvinnligt. Tar upp massa grejer som vi brukar diskutera ju :p

pussiljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0